Önemli olan iyi hissetmeniz ve mutlaka belirli bir süre sonunda kan değerlerinizi ölçürüp fiziksel teyit almanızdır. Yaş ve beslenme döngü faktörlerinizi bilmiyorum ancak bahsettiğiniz döngü pek sağlıklı bir opsiyon gibi gelmedi; tabi siz daha iyi bilirsiniz. Sonuca odaklandığınızda kendinizi iyi hissediyor ve sağlıklı bir bünyeye sahip olduğunuzu düşünüyorsanız hiç yorum yazmaya gerek yok.