Ben 8-16 deniyordum açıkçası çok zor. Sabah 8 de uyanıp 1-2 saat işle uğraşıp 9'da kahvaltı 13-14 gibi kahve yanına küçük bi kek 17.00 da son öğünümü yiyordum ama günün 16 saati çalıştığımdan saat 20.00'dan sonra açlıktan çalışamıyordum. Akşamım çöpe gittiğinden bırakmak zorunda kaldım.