metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslına bakarsanız bu konuda bir belirsizlik var, maliyedeki memurlar bile net bir şey söyleyemiyor. En güzeli adsense kazançlarını bir firma aracılığı ile çekip bir şekilde vergilendirmek, kafanız rahat olur....
Şirket kuramıyorum çalıştığım şirket sıkıntı çıkarır. O nedenle yasal yolla vergilendirme için müşavir arkadaşlara bu 3 soruyu sormuştum.