metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir hafta önce benzer bir konu açmıştım; konuya gelen yorumlardan bir tanesini bırakıyorum belki fikir sahibi olabilirsiniz....

"Bir de ödemelerinizi yıllık olarak alırsanız arızi kazanç olarak gösterebilirsiniz ve vergi idareleride bunu öyle görürler. Kısaca arızi kazanç; süreklilik arz etmeyen kazançlardan doğan gelirler olarak ifade eder ve belli bir istisnası vardır. 2021 için; "Gelir Vergisi 82. maddesinin ikinci fıkrasında yer alan arızi kazançlara ilişkin istisna tutarı 43.000 TL," Yani senede bir kere bir ödeme alındıysa ve bu tutarın altındaysa bu kazançlar beyan edilmiyor ve vergi olmuyor. "

https://www.r10.net/bilisim-hukuku/2...tiyorum-4.html
Ama maliye google kazancını arızi kazanç olarak görmüyor ticari kazanç olarak görüyor diyor müşavirler.