Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar merhaba,
Müşavir arkadaşlara 2 sorum olacak;
1. inşaat firması üzerinden her ay ya da yılda bir kere adsense ten yatan parayı çekebilir miyim?
2. yılda bir kere çektiğimde maliye doküman ister mi? isterse ocak ayından beri olan gelirleri admob raporlarından görür ve sen her ay para kazanmışsın ama bankaya tek seferde para göndertmişsin deyip bir cezai durum çıkar mı?
3. Buraya kadar sorun yok ise bu parayı elden mi almalıyım yoksa bankadan eft ile firmadan alabilir miyim?