Merhabalar, yaklaşık 1 aydır Turkcell ile fatura konusunda tartışıyoruz. Vergi mükellefiyim ve aynı zamanda e-fatura/e-arşiv mükellefiyim. Sorum şu e-fatura mükellefi olmama rağmen Turkcell bana e-arşiv fatura kesiyor muhasebeci bunu düzelttirsen iyi olur dedi. Bana kesilen bu e-arşiv faturayı gider olarak gösterebiliyor muyum? Ayrıca Turkcell bana yanlış fatura keserek hukuksuz hareket etmiyor mu? Ne zaman arasam " e-fatura sana gelen mail fatura e-arşiv ise bu faturanın arşivlenmesine deniyor lütfen bunları öğrenin" dediler. Ben E-fatura mükellefine e-arşiv kesemiyorum kesersem cezası olduğunu söyledi muhasebecim.