Korsan çekiliş iddiası ile enes batur, reynmen ve diğer infuluncerlara dava açılmış. Çekilişte çıkanları ne kadar güvenilir bir şekilde verdikleri belli değildi ama ben güvenmiyordum ve görüntü kirliliği oluşuturuyorlardı. Yani afedersiniz ama b****u çıkardılar işin. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

https://www.sabah.com.tr/magazin/202...simleri-de-var