Gazı köklerseniz arkadaşın dediği gibi, o özellikte yararlanabilirsiniz. Manuele almanıza gerek yok. Ama yolda giderken anında Manuele alabiliyorsunuz. Olan vitesten devam ediyor. Ben de yarı otomatik kullanıyorum.