Konu
Yarı Otomatik Vites Hakkında Sorum Var?
09-01-2021, 00:07:40
#12
muzikgunlugu
Gazı köklerseniz arkadaşın dediği gibi, o özellikte yararlanabilirsiniz. Manuele almanıza gerek yok. Ama yolda giderken anında Manuele alabiliyorsunuz. Olan vitesten devam ediyor. Ben de yarı otomatik kullanıyorum.