iamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınavı geçtik şimdi sertifika ile nüfus müdürlüğü gidince saglık raporu gerekiyor mu? zaten kursa kayıt olunca saglık raporu vermiştik. Şimdi nüfus müdürlüğüne gidince saglık raporunu tekrarmı almak gerekiyor?
Evet alman gerekiyor. Sağlık raporunda kan grubun yazmıyorsa kan grubu kartını yanında götürmen gerekiyor. Kan grubu kartı yoksa alman gerekiyor.