Selamlar

kısaca açıklamak gerekirse saç derisinde soyulmalar oluyor elimde kazıyorum çok tatlı oluyor

ilk önce kafamın arkasında çıktı elimle kazıyorum bildiğin kepek gibi kabuklanma var daha sonra önlere doğru dağıldı ama fazla değil

hiç cildiyeciye de gitmedim çünkü ilk okuldan beri var senelerdir

aramızda böyle sorunu olan var mı? doktora giden ne gibi tedavi yöntemleri uygulanıyor bilen var mı?
eczanenizden zetion isimli deri şampuanı alabilirsiniz. 20 lira civarı saçınızı firiksiyon yaparak haftada 2 kere o şampuan ile yıkarsanız deri dökülmesi ve kepek sorununuz kalmayacaktır. bir kuaför olarak söylüyorum güvenebilirsiniz.