Merhabalar, Allah bağışlasın 4,5 yaşında bir kızım var. Kendimiz bir çocuk daha düşünüyoruz ama düşündük ki anne-baba sevgisine muhtaç binlerce çocuk var. Biz de bir tane evlat edinmeyi düşünüyoruz.
Öncelikle bu tarz bir girişimde bulunan oldu mu? Prosüdür nedir? Resmi yerlere yine gideceğim ama buradan deneyimleri de öğrenmek iyi olur dedim.