Merhabalar. Hali hazırda trendyolda satış yapan bir firmada çalışıyorum ve ben de satış yapmak istiyorum. Fakat bizde her şey otomatik ve entegrasyon programlarıyla hallolduğu için fiyat nasıl hesaplanır ve kar marjı bulma işlerini soramıyorum. (takdir edersiniz ki işimi riske atmak istemiyorum bu evrede)

İç giyim kategorisi %25 komisyon alıyor ve %8 kdv üzerinden işliyor. Emekli babam adına mağaza açarak da şahıs şirketinin bağkur priminden kurtulmak istiyorum. Bu detaylar göz önüne alırsak bir ürünün alış fiyatı üstünden %20-30 oranında kar yapmak için hangi algoritmayı izleyerek fiyat belirmem gerektiğini merak ediyorum.

Değerli cevaplarınız , fikirleriniz ve görüşlerinize açığım.
Şimdiden herkese teşekkür ediyorum. İyi pazarlar