berkdinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bir bir buçuk ay önce bekçiler tarafından tutanak tutuldu ve bugün eve yazı geldi ceza yemişim. Aranızda daha önceden ceza yiyen var mı? Ne yapmam lazım bu cezadan yırtmanın bir yolu yok mu?
yırtmanın tek yolu artık maske takacak kadar akıllanmandır.

PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal devletimiz bana günlük olarak takacağım maskeyi ücretsiz veriyor mu ki? Belki maskem yok alamadım Sadece bu savunmayla bile mahkemeye verip cezayı iptal edebilirsiniz emsallerini okumuştum. (Maske takmamayı savunmuyorum yanlış anlaşılma olmasın)
devlet vermiyo diye 1 tl verip alma herkesi riske at, kaş yaparken göz çıkarmak olur. Bu konudam antıklı düşünmek lazım, ben hakim olsam zerre bozmam kararı. Eşşek gibi takacak insanlar, takmayana 2.ye kesecen 3.ye hep yerleştirecen.