Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam genç girişimcilik şuan bana göre tuzak gibi bir şey bir çok kişi bu durumdan şikayetçi mesela yarın bir gün sizin eskiden kazandığınız paraların vergisini ödemediğiniz açığa çıkarsa ki bunu kontrol ediyorlar. Yani şöyle siz şirket kurmadan önce kazandığınız paraların vergisini vermediniz ya bunun için size ceza kesiyorlar üstüne birde sen usulsüzlük yaptın deyip senin genç girişimcilik kapsamında ki faydalarını yok sayıyorlar yani 3 yıl ödemediğiniz vergileri de misli ile alıyorlar üstüne usulsüzlük cezası yiyorsunuz. Bence genç girişimcilikten yararlanmayın derim ama tabi ki en doğru kararı siz verirsiniz.
Katılıyorum hocam, bu süreçte fazla dikkatli ve bilgili olmanız gerekmekte.