Kendi üzerine eğer açarsan direkt bağkurlu oluyorsun ve babanın sigortasından çıkmış bulunuyorsun.Şirketini kapatsan dahi bağkurlu olmaya devam ediyorsun.Bu sebepten emekli bir bireyin üzerine açmanızı tavsiye ederim ve muhasebecinizi iyi seçin aksi takdirde büyük sıkıntılara mal olabilir.Bulunduğunuz bölgedeki Esnaf Sanatkarlar Odasına gitmenizi ve aklınızdaki tüm soruların en doğru yanıtlarını alabilirsiniz ayrıyetten Esnaf Sanatkar Odasına bağlı kalmanızı tavsiye ederim.İyi forumlar