Merhaba Hocam ben mali müşavirim Zaten 1 yıl bağkurdan yararlansanız bile şu an sigortadan faydalandığınız gibi şirketi kurduğunuzda da faydalanmaya devam edeceksiniz. Yani teşvikten yararlansanızda yararlanmasanızda babanızın yanında sigortalı olmaya devam ettiğiniz sürece bağkur ödemeyeceksiniz. Teşekkür ederim
Bilgilendirme için teşekkür ederim
Eğer genç girişimcilikten faydalanacaksanız şirket açtıktan sonra hesabınıza hizmet veya ürün satışıyla giren her tutarın faturasını kesmeniz gerek. Sırf 100tl 'nin faturasını kesmediği için genç girişimcilik hakkı men edilen kişiler var.
Ya sürekli hesabıma para girişi oluyor ve aynı şekilde iş yaptığım ve vergisini veren kişilerin hakkına girdiğimi düşündüğüm için yapmak istiyorum bunu. Teşekkürler uyarınız için