Herkese iyi forumlar. Yarın kısmetse şahıs şirketi açmak için gerekli işlemleri başlatacağım. 29 yaşından küçük olanlar için devletin çıkarttığı genç girişimcilikten faydalanacağım. Devlet 1 sene boyunca benim bağkurumu karşılıyor (yani benim anladığım o şekilde) Şuan ise babamın sigortasından yararlanıyorum. Oldu da 3 ay sonra şirketi kapatmak zorunda kaldım. Devletin ödediği bağkur kesilecek. Tekrar babamın sigortasından yararlanabilecek miyim ? İşletmeyi açtığım zaman ve kapattığım zaman dolaylı yada dolaysız yoldan mahrum kalacağım haklarım var mı ? Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.