yeni araçlar viteste gaza basılmadığı sürece hiç yakıt tüketmemekte.
eski araçlar tüketime rölanti oranında devam etmekte..

Bir dönem ben de bazı güvenebileceğim yerlerde boşa alıp kullanmışlığım oldu. Fren yapacağım zaman vitesi de bir düşük vitese alır yapardım ama artık bırakmıyorum.


Doğrusu aracı herzaman giderken viteste bırakmaktır. Boş vites araç dururkendir.

Ayrıca az yaktırmak istiyorsanız araca, yokuş aşağı anormal şekilde basmadığın sürece zaten çok az tüketim olacaktır.