Arkadaşlar ben eticaret yapıyorum 9 aydır yaklaşık 7 bin küsür kargo çıkarttım şikayet varda toplamda 8 şikayetim var bunların 6 sı çözüldü müşterilerimi aradım iletişim kopukluğundan falan tatlıya bağladık 2 şikayet var bunlar müşteri datamızda bile yok bizim burda aynı işi yaptığımız bir iki rakipten şüpheleniyorum
Asıl konu şu benim firmamın ismini arattıklarında 3. İndex şikayet vat çıkıyor müşterilerde etkileniyor satışlarımızı çok etkiliyor nasıl şikayet varın indexlerini geriye atarım önüne geçerim? Tanıtım yazısı vs olurmu?