Şuan sattigim siteyi 20 TL ye kurmuştum

hosting ücretini başka birisi ödüyordu resellerim vardı .
Ama azimlerimin sonucunu aldım diyebilirim . İnstagram çok karışık hocam ya bir kaç kez denedim takipçi kasmak çok zordu yada ben yapamadım bakicam teşekkürler
sitenizin ilk zamanlarını hatırlıyor gibiyim... foruma ilk üye olduğum zamanlarda çokça karşılaşıyordum