Merhaba herkese,
İnşaat Mühendisliği mezunuyum. Yurtdışında iş durumum olabilir. Bundan mütevellit diplomamı ve transkriptime yurtdışında da geçerlilik kazandırmak adına yeminli tercüman+noter+valilik+dış işleri bakanlığı+gidilecek ülkenin büyükelçiliği gibi yerlerden onay almam gerektiği hakkında net bilgi edenemedim. Konu hakkında bilgisi olan var mı?
Bu tamamen gideceğin ülkeye göre değişiklilik gösterebilir. Diplomanda ingizlice yazmıyorsa sadece ingilizce tercüme yapıtırıp noter onaylatman ilk etapta yeterli olacaktır diye düşünüyorum