Selamlar,
Çok ayrıntıya girmeden olayı özetleyeyim;
TTNET denilen pişmanlık firmasıyla 24 ay taahhütlü sözleşme imzaladım. TTNET'in fibere geçirememesinden dolayı sözleşmemin bitimine 8 ay kala feshettim ve türknet'ten kat ve kat hızlı internet hizmetine geçiş yaptım. Bunlar 1100 TL fatura çıkarmış 100-150 TL'si modem ücreti, kurulum ücreti vs. olsa 1000 TL'lik bir cayma bedeli söz konusu. Bir yıldan uzun sözleşmeleri istediğiniz zaman feshedebiliyorsunuz diyenlere kanmayın. Firmalar zaten 'bu ceza değil size tanımladığımız indirimler.' şeklinde açıklama yapıyorlar ve sözleşmeyi 12+12 yapıyorlar. TR'de kanun böyle bir şey işte kılıf uyduruyor herkes bir şekilde. Ben aylık 120 TL ödüyorum adamlar bana 180 TL indirim yapıyorlarmış... BTK'ya ve Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaptım. Benim lehime bir sonuç çıkmayacağına eminim.
Asıl sorum; bu parayı ödemezsem faturam hukuk bürosuna gittiğinde ekstra ne kadar öderim? Ya da hiç ödemezsem ne olur? Son olarak asla ve asla TTNET'e yanaşmayın ve taahhütlü hiçbir hizmet almayın...