yıllar önce tek calıstıgım firma buydu fakat sadece işi gücü para olduğu ve en ufak hatayı bile düzeltmekde para istediği için bıraktım. geçenlerde göz attım da hala aynılar hiç değişmemişler ve gelişmemişler. ilginç bir firma