HAMAZE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben diyorum benim kablolarla oynuyorlar herhalde. Yaklaşık 2 yıldır kullanıyordum son 1-2 aydır çok şık kesiliyor, bağlantı hızı çok düşüyor. Geçen gün ilk destek destek talebinde bulundum. Hızınız havası şuan 17 MB oldu. Herşeyi kapatıp, bizim linkten 3 kere hız testi yapıp, ekran görüntüsü çekip bize yollayın dediler. Yapmadım. Değişen birşey yok çünkü.
Arıza sorgula diyorum hızınız düşük ekranı geliyor ticket açıyorum sonra bana hızınız düşük degil test edin diye dönüş yapıyorlar komikler bu konuda