Merhaba, shopier üzerinden aldığımız siparişi MNG kargo ile gönderimini sağladık. Ürün müşteriye ulaştığında kırık bir şekilde ulaşmış. Gönderim sağlamadan önce arkadaşa bir şey imzalatmışlar sorumluluk kabul etmiyoruz diye.

1. Sorum: bu durumda her hangi bir şey yapabilirmiyiz imzalanan bir kağıt var sorumluluk almıyoruz diye.
2. Sorum: böyle bir şey imzalamak zorundamıyız normal mi bu durum ? nasıl bir yol izlemeliyiz.