Selva Demiralp(Türkiye'deki en önemli ekonomistlerden şu anda ülkede yaşayan) ve grubunun yaptığı çalışma sonucu bulunmuştur.
3-4 hafta kapanmak ve tam durdurmak şu anda yaptığımızdan çok daha iyi bulunmuş ekonomi açısından.
Tam kapanma 45 günde yüzde 5.8 küçülmeye yol açarken, bu şekilde bırakmak 12 civarında küçülme ile sonuçlanıyor.
Murat Yetkin ile röportajını izleyebilirsiniz ayrıntılar için.
https://www.indyturk.com/node/277661...e=DonanimHaber
Bu arada gençler iş gereği çok doktor tanıyorum. Artık limite geldiler. Şu ana kadar direnmeleri mucize. Adamlar ciddi ciddi hayatlarını veriyor.
O hipokrat yemini hikayedir diyordum değilmiş.
Bu konuda hükümet eleştirisi falanda yok, covide inanmıyorum diyecek gerizekalılar gelmesin ne olur. Bazı şeyler hayatidir.