facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durumda amcasının bir vergi ödemesi gerekir mi kiradan dolayı?
Eğer oturduğunuz evin tapusu size ait veya 1. dereceden akraba eş veya çocuk şeklinde ise kira kontratına gerek yoktur.

ama diyelim ki başka birine ait vereceği Kira tutarına göre değişiyor hocam Şuan stopajlar %10 ama Normal de %20'dir. Ben %20 üzerinden hesaplarsam eğer.

Siz Brüt tutardan %20 Stopaj ödeyeceğiniz için Mal sahibinin Vergi ödemesine gerek kalmıyor. siz kira ödemesini gider olarak da gösterebilirsiniz.