huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar
turk telekom internet kullanıyorum fakat internet rezalet ötesi fakat müşteri hizmetleri herhangi bir sorun yok diyor. tek telefon bile bağlansam bile problem yaşıyorum fakat arkadaşlar inkar ediyor. iptal da edemiyorum 1000 TL gibi bir tutar cezai bedel çıkarıyorlar. 1 yıl taahhüt var diyorlar. Ne yapabilirim?

dondursam ücret alırlar mı? veya ne kadar dondurma hakkım var? dondurduktan sonra iptal edebilir miyim?
Binasında Alt yapı olmayan birine devredip nakil edip ücretsiz iptal edebilirsin