ErrN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlara fabrika demeyelim. Onlar yağhane ve evet hepsi bu şekildedir.Sıcak sıkım makinesi kullanırlar.Yani zeytini sıcak suyla sıkarlar o da bu tarz bir kirli su oluşturur. Hatta çoğu kullanılmış purinayı bile tekrar ıslatıp tekrar sıkar. Genelde hijyenle işleri yoktur. Zeytinyağı antioksidan olduğundan ve ph değerinden olayı kolay kolay bir üreme olmaz ama tabi gönül ister ki temiz yerlerde yapılsın
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim demek ki artık salmışlar hijyene özen gösterilmiyor