Merhaba r10 ben şimdi bir web sitesinden yazılım aldım fatura da kesildi yazılım çalışmadı ve iptal ettik ödeme yapıcağını söyledi 3 aydır oyalıyor bende şikayet etmek istiyorum
İsmi
Telefon numarası
İbanı
Web sitesiYazılımı aldığıma dair fatura
Ödemeyi gönderdiğime dair dekont
Ve geri ödeme yapacağım dediğine dair konuşma ekran resimleri mevcut

Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim daha önce mahkemeyle şikayetle işim olmadı