Env4rPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konu dışı kusuruma bakmayın fakat neden 18 yaşında birisinin üzerinden traktör alınmaya kalkılır onu anlamadım. Vergi mi az veriliyor ? ötv kdv mi az o yüzden mi?

bunun dışında; hiç bir şey olmaz. Rahat rahat alırsınız ama kredi çıkma imkanı daha yüksek. Kaldığım kyk yurdunda bmw ile gelen çocuklar vardı çokta şey yapmamak lazım
1 vatandaş 1 takvim yılı içerisinde sadece 4 adet araç al sat yapabiliyor bildiğim kadarıyla. Sanırım bunun için yani al sat sınırını aşmamak için yaptırıyor olabilir (ilgili yasayı tam olarak bilmiyorum aklımdan kalan haliyle yazdım)