Merhabalar R10 değerli üyeleri ben 2 sene Vodafone net internet kullandım 6. Aylarına yakın internetim sürekli git gel oluyordu ve aldığım 68 Mbps iken 35 dusurceklerini söyledi ve onayladik ve son 6 aydır internet hızım 20 Mbps yukarı çıkmıyor arayıp sorduğumda sonradan işlem yapılmadı diyorlar ama neden 35 down alırken şimdi 20 alıyorum bildiğiniz üzere bunlar ses kayıtları teker teker kayıt ediyorlar bende yeni eve taşınmak ve internet sozlesmemi fesh etmem lazım ve 2000 TL gibi bir ceza çıkardılar acaba tüketici hakem heyetine gidip şikayet etsem sözleşmeden cayabiliriyim veya para ödemeden başka internet saglayicisinacisina gecebilirmiyim? İnternet alt yapımı hızlı bir şekilde çektirmek lazım kardeşim canlı derslere bile giremiyor Vodafone ile