Savunma alanında bir planım var hocam, çalışmalar yapıyorum. Sistemlerin tamamını 3d printer ile üreteceğim. Planım şuan için bu. O yüzden bu tarzda printerlara ihtiyacım çok olabilir. Ama 1 yada 2 adet dediğiniz gibi iş görebilir, küçük ve orta büyüklükteki sistemlerin üretimi için önemli. Baskıların temiz ve düzgün alınması için 3 kişilik mühendis ekibimiz var, onlar bu konuda iyiler. Onlara güvenim var açıkçası hocam

O yüzden bunun üzerine gidiyorum bu sıralar
Savunma alanında kullanacaksanız işin baştan yaş olduğunu kesin dille söyleyebilirim. Bunun sebebi savunma sanayinde 1000'de 1 hassasiyetle çalışan cihazlar kullanıyorlar, tel erezyon gibi. 3d printer kesinlikle bu kadar hassas bir baskı yapamaz, doğası gereği...
Bu biraz tecrübe işi. Yazılımla vs halledilmiyor malesef. Kullanacağınız ürün, sertlik, sağlamlıkları tamamen tecrübeniz yönlendiriyor. Karalayıcı gibi göründüm ama olanı söylüyorum. Başarılar dilerim.