Selamlar
Geçen aylarda böyle bir konu açmıştım fakat kurlumu ile ilgili bilgiler almak adınaydı. Aklımda belirlediğim bir kaç makine var. Toplam parça parça 10 adet ardından seneye yine parça parça 10'ar adet alacağım. Toplam 50 adetlik bir 3d printer farm kurmayı planlıyorum. Endüstriyel anlamda üretim yapmayı amaçlıyoruz. Bunun yanında bir kaç detay daha var, parça üretimi vs gibi.
Ayırdığımız bütçe 10 adetlik için 100 bin fakat marka yazıcılar değil. Tamamen kendi ekibimizin üreteceği yazıcılar olacak. Homemade yazıcılar anlayacağınız. (Sene içerisinde 10 ar adetlik alınacak yazıcılar başka)
Türkiye'de 3d printer farm olayına bakış açınız nedir ?