Hocam hesabı geri alın sonra parayı ödeyince geri verin ödemezse başkasına satıp paranızı alın. Hak istenmez alınır.
Fakat sakın ola tehdit edip parayı vermezsen hesabı alırım demeyin bir yolunu bulup şifreyi vs değiştirirse parayı alamadığınızla kalırsınız.
Şifreyi değiştirmediler henüz fakat ben ödeme alamayınca yedek kod oluşturdum. Kesinlikle hakkım olanı almak için uğraşıyorum.
Kodla hesabı alıp ödemeni aldıktan sonra vermende bir problem yok. Bir dahaki işlerinde de paranın en az yarısını almadan işi teslim etmemeni öneririm.
Normalde de yapmıyordum hocam fakat uzun süreli ticarete güvenerek sonraki ay öder diye düşündüm. Ders oldu bu da bana...
Sakin kufur tehtit vs girmeyin solugu icerde alirsinjz. Hesabi alin haber bile vermeyin o sizi bulur sonra ben almadim ama parami atarsan geri alabilirim diyip parayi alin.
Durum ne olursa olsun hakaret ve tehdit etmem hocam, öneriniz için teşekkür ederim.
Tavsiyeler ve nasihatler herkese teşekkür ederim.
Düzenleme: Müşterime en fazla 1 hafta daha bekleyebileceğimi, durumumun kritik olduğunu tekrardan belirttim. Bu süre içerisinde ödeme yapmazsa hesabı almaktan başka çarem kalmayacak. Umarım bir sonraki durum güncellemem "paramı sonunda alabildim" olur.