Çok merak ediyorum bu kadar ucuz websitesi yapanlar bu parayı sürümden mi kazanıyor? Gerçekten bu insanlara küfür ediyor musunuz? Çünkü biz bu fiyata yapıyoruz..
1.si 200 tl ye site yaparak piyasayı öldürüyorsunuz. Yaptığınız örneği bilmiyorum, alt yapısı nedir, tema nedir, yönetim panelli mi, mobil uyumlu mu bilmiyorum.
2.si alan adı 80 tl kaliteli hosting 200 tl desek zaten kafadan 300 tl oluyor.
3.sü ücretsiz tema kullansanız eyvallah problem yok ama kârınız veya emeğiniz ne olacak? Ayrıca ücretli tasarımları hangi parayla satın alıyorsunuz?
4.sü siz bu siteyi 200 tlye yapıyorsunuz biz 1.000 tl den kapıyı açtığımız için doğal olarak müşteri daha uyguna yapanlar var diyerek bizleri reddediyor. tofaş parasıyla porsche hizmeti bekliyorlar.
Şimdi tekrar düşünün 200 tl ye site neden yapılmaz veya yapılamaz?