original adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çook uzun zaman önce öğrendiğimde kurum ve kuruluşlara kan vermeyi bıraktım.
Bir düzenleme yapalım. Bunu buraya yazmamızın sebebi, insanları kan bağışı yapmaktan soğutmak değil elbette. İnsanların bağış yaptığı kanı ücretsiz ve adil bir şekilde ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması gerektiğini düşünmemizdir.