AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba iyi günler.

Siteme sipariş gelmekte.

Örneğin bir kişi geldi X dijital üründen satın aldı paytr ile kartla ödeme yaptı.

Sonra bir başkası yine ayni veya farklı ürünü satın aldı paytr ile ödeme yaptı.

Daha sonra paytr bana alınan tüm ödemeleri hesabıma yatırdı.

Ben her satış başı mı fatura keseceğim yoksa paytrnin bana ödeği tek miktar üzerinden mi ?

Paytr fatura gönderiyor satın alan kişilere.

Tek tek olucaksa çok zaman kaybı olucak.

Muhasebeci tek fatura olur dedi ama aklıma takıldı güvrnemedim.
Ürünün fiyatı ₺100 olsun
Müşteri ₺100 ödeme yaptı ertesi gün paytr komisyonunu keserek firma hesabına ₺90 gönderdi.
Fatura müşteriye ₺100 olarak kesilmelidir.

Burada muhasebe kayıtlarına göre ₺10 fark oluşacak. Bu farkıda paytr sana fatura edecek hizmet bedeli olarak ve kayıt tamamlanacak. Umarım anlatabilmişimdir.