Konuyu açma sebebim ben mağdur oldu siz mağdur olmayın. Bir hosting firması ne kadar kötü olabilir derseniz ancak bu kadar kötü olabilir. 1 yıl önce hosting dünyam firmasından uygun olduğunu düşünerek reseler hesabı satın aldım fakat süre içerisinde gördüm ki fiyatının ucuz olmasının nedeni doğru düzgün hizmet sağlayamamalarıymış. Sürekli sunucu sorunları yaşamaya başlayınca başka bir firmadan sunucu alarak önemli işlerin yürütüldüğü sistemleri o tarafa aktardım. Çok önemli olmayan siteler 1 yıl boyunca burada bıraktım. Yetersiz teknik destek, yavaş hizmet, sunucu sorunlarıyla uğraşmaktan bir hal oldum. Neyse en sonunda beklediğim gün geldi reseler süresi sona erdi. Başka bir firmadan hizmet alıp tüm siteleri taşıdım fakat 1 hafta sonra farkettim ki bir firmanın mailleri reselerda kalmış. Onların yedeklerini almak için iletişime geçerek 1 günlük hesabı aktif etmelerini talep ettim ve tüm dosyaların silindiğini yardımcı olamayacaklarını fakat paket yenilersek erişebileceğimizi söylediler. Bir aylık yenilemek istediğim de ise 1 yıllık yenileyebileceğim konusunda direttiler. Anlayacağınız Allah sizi bunların eline düşürmesin.