Arkadaşlar dün akşamdan beri Forum sitelerinde haber sitelerinde dolaşıyorum Bu konu hakkında net bir bilgi yok. Herkes varsayımlar üzerine konuşuyor.
4 yıllık bir aracım vardı onu sattım.
Sonra bir araç aldım o duruyor. (Satılık da)
Bir araba aldım bir hafta içinde sattım.
Yani 3 oldu, 3 diye okumuştum hatta muhasebecim e sordum o da o şekilde dedi..

Son aldığım aracın bir tanesi şirketti adam fatura toplayamamış ( ağır hasarlı toplamış) rica etti düşük olabilir mi diye sordum benim için sorun olmayacağını söyledikleri için, düşük gösterdim.

şimdi bana net bir şekilde yıllık kaç araba sattığımda devlet bana hiçbir şey sormayacak. Bunu soyleyebicek biri var mı? Yani "diye biliyorum" tarzında bilgisi olan bu konu hakkında yorum yapmasın lütfen..