Hocam müşteri ile iletişimde olmak gerekiyor bizim geri gelenlerin çoğu kargo kaynaklı. 100 kargodan 10 iade oluyor eğer müşteri ile iletişimde olunmazsa şöyle müşteri evde ama kargo evde bulamamış adresi bulamamış gününde goturmemis vs eger daha sonra müşteri ile iletişimde olunursa geri gelmeden bu sayı 10 dan 1-2 ye düşüyor kargolar bıktırır insanı