Biz de kapıda ödemeli yolluyoruz, yav ille de diretiyorlar kargoyu kontrol edebilir miyim. Yav kardeşim kargo bunu yasaklıyor ben nasıl baktırayım içerisine. 45 tl kargo ücreti ödüyorum adam kabul etmiyor geri geliyor oda bir 45 tl cidden kapıda ödenmeden soğudum 10bin liralık kargo yolluyorum 6 7bin geliyor