Merhabalar,

Yorum yapmaktan korkuyorum. Neden mi twitterdan ve diğer sosyal medyalar ve buradan yorumları okuyorum, internetime nazar değer diye korkuyorum. He ben sıkıntı yaşamadım mı? Yaşadım. Ama çözüldü, bi kaç kere 1-2 günlük internetim kesildi ama yeni bir iss normal diyip geçtim. Alt yapı geliştiriliyordur. Takip ettiğim kadarıyla iptal ettiremeyen oldukça fazla ama ya fax atmamışlar ya mail. Bildiri yapıp iptal istiyorlar. Her şeyin kuralı ve prosedürü var. Prosedüre uyup hızla iptal gerçekleştiren birinin de yorumunu okudum. Yakında ben de ya iptal ya taşıma hizmeti yapacağım. İlgili konuyu açarım hayırlısıyla.

İyi forumlar