Öncelikle hayırlı olsun, deneme için konuya yazdığınız metni yapıştırdım

"Herkese merhaba,
Orijinalleştiricilerden Article Spinner adlı bir makale hazırladım.
Aracım eş anlamlıları değiştirmez, bunun yerine cümleyi okur, anlar ve yeniden yazar.
Tüm dilleri destekler.
Global bir ürün olduğu için 100 çeviriyi 5 dolara fiyatlandırdım, kullanmak isterseniz kupon verebilirim.
Adres:

Forumda yeniyim, kurallara aykırı olursa yazıyı silebilirim.
Senin. "

Şeklinde özgünleştirdi. Kısmen iyi kısmen başarısız diyebilir miyiz?