Üzülecek rakamları kimse atmamalı. Bir işlemdeki kaybı görerek zararı telafi edeyim derken bir başka işlemde daha batabilirler. Forexi önermiyorum şahsen. Risk yönetimi ve sakinlik önemli.Birçok forex site verilerine göre kazanma oranı %15-20 arası kaybedenlerin oranı %80-85 aralığında..
hocam bu 100 kaldıraç 10 lirayı 1000 lira mı yapıyor ?