Kutlugx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, shopier kullanarak internet üzerinden satış yapmaktayım. 3.5 ay içerisinde yaklaşık olarak 3.000 liralık satış yaptım. Satışını yaptığım şey dijital bir ürün. Bir kargo gönderimi söz konusu değil veya fiziksel olarak var olan bir şey değil. Ben bu zamana kadar faturayı shopier kesiyor diye biliyordum. Yani sonuçta parayı ilk alan shopier onlar bana kesinti yaparak haftalık olarak gönderiyorlar. Ancak tereddüte düştüm. Bu konuda ne yapmam gerekiyor. Bilgisi olan hocalarım yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
Firmanız var mı?