R10 şikayet konularına bakmak zorunda bile değil kaldı ki siz kendiniz şikayet etmediğiniz kişiyi r10 niye şikayet etsin ?

Ayrıca siz şikayet ettikten sonra savcılık vb. r10dan bilgi ister ise zaten bilgi paylaşımı yapıyorlar