Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara dair söylenecek o kadar söz var ki.. Ne evlenmeye ne çocuk yapmaya iş ve kariyerden dolayı zaman olmadığı gibi işverenim sanane benim bekarlığımdan çocuk hayalimden.. Dünyayı yeni doğan iyi yetiştirilmiş o çocuklar güzelleştirecek..Başka umudumuz yok.. Fakat her türlü mücadele ve zorluğa rağmen o çocukları dünyaya getiren ebeveynlere sabır ve kolaylık diliyorum..
Onlara iyi bir gelecek sağlamak için çalışmak zorunda anne ve baba ve iyi bir nesil yetiştirmek için çocuğuna emek harcamak zorunda anne ve baba fakat bu ikisini bir arada yürütmeye engel olan bir sistem. Çok zor ve çetin bir yol. Allah tüm iyi bir nesil yetiştirmek için çabalayan ebeveynlerin yardımcısı olsun.