DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte yurtdısında yaşayanların bize gördüğü hak budur.

İçtiğimiz bir sigarayı bile bize çok görürler. İnsanca bir tatil yapmak ya altı üstü 2 hafta *** 2 hafta. Yurtdışına gidip görebilmem için benden küçük bir zevkimi bile çalmaya meraklıdırlar. Kendileri bu ülkeye gelip 5 yıldızlı otelde en güzel tatili yaparlar. Madem cennet bura madem bahsettiğin kadar güzel madem almanya tü pis kaka gelsene buralara ne işin var ecnebiye para kazandırıyorsun. Gelip burada milli sermaye ekonomisine sende çalışarak katkı sağlasana. Elin hansına niye para kazandırıyorsun?
Ben bu gurbetçiler le uğraşmayı kestim görmeyin bunları duymayın rahatlarsınız en son davalık olcam yoksa