LaFleur01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne batması Allah aşkına dolar 1 tl olunca otomatik olarak tüm maliyetler azalıyor 7 liraya aldığın mazotu 10 kuruşa almış oluyorsun ve dışarıya mal satacaksın maliyetler düşük olduğu için herkes üretim yapacak sen birşeyden anlamıyorsun bence yorum yapma
iyi sen mazot yersin kardeşim baban yada sen iş bulabilirseniz evine yada baban eve mazot getirir afiyetle yersiniz ekonomiden anlamadıgın açık anlatıyorum
1 dolar 1 lira olursa ekonomi batar üretmek istemezsin
örnek vereyim vestel : telefon 1000 lira iphone 11 1000 dolar hangisi alırsın bu en basiti disardan ithal etmeye başlarsin ve üretim agı durmaya başlar işsizlik olur
venezuela örnegi vereyim venezuela dünyanın en çok petrol rezervi olan ülke şuan ülke parasının degeri yok insanlar aç
neden aç petrol var diyip senin gibi düşünmüşler üretim yapmamişlar herşey disardan gelmiş
amerika yaptirim uyguladı venezuela ya kimse venezuela dan petrol almayacak alırsa yaptırım uygularım karşısına beni alır dedi
sonuç : venezuela bitti cds leri tavan yaptı parası pul oldu